-
تبریک روز دانشجو
روز دانشجو را به تمامی دانشجویان این مرز و بوم عزیز تبریک عرض نموده و از صمیم قلب برای شما در هر کجای ایران بزرگ و عزیز آرزوی روزهای بهتری را می‌نمایم

بسمه تعالی

 شانزدهمین روز از آذرماه هر سال، موسم یاد بود سه شهید سنگر علم و دانش است که در دوران استبداد به خاک و خون کشیده شدند. جنبش دانشجویی در حقیقت حاصل واکنش تفکر انتقادی دانشجویان در راستای نیل به اهدافی چون استقلال طلبی، آرمانخواهی و عدالت جویی است. دانشجو طبقه ای فهیم، با ذکاوت و هوشیار است که علم و تفکر خود را وقف اسلام و نظام مقدس ایران اسلامی نموده و همواره با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در صدد اعتلای پرچم ایران اسلامی است. از تمامی دانشجویان می خواهم تا در این کشور نشان دهند که ایرانی اسوه اخلاق، نظم و ادب و کشوری با فرهنگ و تمدن قدیمی است و انشاالله بعد از دانش آموختگی با سربلندی و موفقیت به کشور خود خدمت نمایند و چرخ های علم و بالندگی ایران اسلامی را در هر عرصه ای به چرخش در آورند. از خداوند متعال سپاسگزارم که بار دیگر توفیق هم کلامی با شما عزیزان دانشجو را به اینجانب در تصدی مسئولیت معاون پژوهشی ارزانی داشت و این افتخاری بس عظیم است که در این مسئولیت در خدمت دانشجویان محترم باشم. امید است اینجانب در کنار شما همیشه حضور داشته و به وظایف خود در قبال امور پژوهشی دانشجویان و همکاران محترم در حد توان خود عمل نمایم. این امر به آسانی بدست نمی آید، مگر با حمایتهای همه جانبه مسئولین دانشگاه و همچنین همفکری و مساعدت و صبر دانشجویان عزیز در رسیدن به قله های پیشرفت و افتخار که هر دوی آن به لطف خدا در موقعیت کنونی وجود دارد.


در نهایت از دانشجویان محترم تشکر می نمایم که با تمامی کاستی ها و کمبودها حاصل از تحریم های ظالمانه، با صبر و بردباری به تلاش خود برای رسیدن به قله های علم و دانش مبادرت ورزیده اند. اینجانب این روز مبارک را که افتخار تمامی دانشجویان بوده و نشان دهنده روز مبارزه قشر فهیم جامعه برای احقاق حقانیت و احیای انسانیت می باشد را تبریک عرض می نمایم.
سید محمدرضا خلیلی - معاون پژوهشی دانشکده مهندسی مکانیک

تاریخ:
1399/09/16
تعداد بازدید:
428
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.